معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

تنها ماسک کافی نیست!/ فرهنگ سازی لازم برای موتورسواران صورت گرفته است

سرهنگ علی همه خانی از لزوم استفاده از کلاه کاسکت قبل از حرکت و زدن ماسک را امری ضروری برای موتورسواران دانست.
تصویر تنها ماسک کافی نیست!/ فرهنگ سازی لازم برای موتورسواران صورت گرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این مطلب گفت: استفاده از کلاه کاسکت آنقدر ضروری است که می بایست حتی قبل از سوار شدن راکبین محترم بر موتورسیکلت باید بر سر گذاشته شود.

وی افزود: برخی از راکبین موتورسیکلت گمان می کنند در شرایط کرونایی اگر از ماسک استفاده نمایند کافی است و از آسیب و بیماری جلوگیری می شود ولی این اشتباه بسیار بزرگی است و این کار به تنهایی کافی نیست.

سرهنگ همه خانی گفت: استفاده از کلاه کاسکت برای راکبین موتورسیکلت امری ضروری است و ماسک به تنهایی نمی تواند از آسیب جلوگیری نماید و در کنار استفاده از ماسک کلاه کاسکت نیز می تواند از آسیب جدی به موتورسواران خودداری نماید و ماسک هم به کمک کلاه کاسکت همزمان مراقب جان و تندرستی راکبین هستند.

وی بیان داشت: در طرح موتوریار و طرح موتورسوار خوب که در سطح معابر شهر تهران و توسط پلیس راهور تهران بزرگ در حال اجراست، به راکبین محترم آموزش های لازم در خصوص استفاده از کلاه کاسکت داده می شود و سعی بر آن است که به این وسیله فرهنگ سازی صورت گرفته و در ارتقا فرهنگ ترافیک گامی موثر برداشته شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از تهیه کلیب های جذابی برای هر چه بهتر شناخته شدن و ضرورت استفاده از ماسک و کلاه کاسکت برای موتورسواران در پلیس راهور تهران بزرگ نیز خبر داد.

سرهنگ همه خانی از راکبین موتورسیکلت خواست همواره و در هر شرایطی استفاده از کلاه کاسکت را در اولویت حرکت و تردد خود قرار داده و بدون این وسیله حیاتی هیچ گاه فکر روشن کردن موتورسیکلت را هم در سر نگذرانند و استفاده از ماسک را نیز فراموش نکنند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ

انتهای پیام/

302374