اضافه شدن ۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل

سرپرست بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل گفت: به کمک خیران شهرستان آران و بیدگل ۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل اضافه شد.
تصویر اضافه شدن ۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، علی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح خدمات با مساعدت و کمک خیران بزرگوار شهرستان و همکاری و تأمین اعتبار از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیمارستان سیدالشهدا اقدام به تأمین تجهیزات و راه اندازی بخش‌های بستری و سرپایی کرده است.

وی افزود: بخش ارتوپدی، بخش اورولوژی (جراحی کلیه و مجاری ادراری)، بخش پاتولوژی و آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان، بخش VIP با ظرفیت ده تخت بستری در قالب اتاق‌های تک تخته و دو تخته با هتلینگ ویژه، طرف قرار داد بیمه‌های پایه و تکمیلی و واحد اسپیرومتری در کلینیک تنفسی بیمارستان جهت ارائه خدمت به بیماران با مشکلات تنفسی و بیماران کووید از بخش‌های اضافه شده به بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل است.

سرپرست بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل همچنین در ادامه از نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران حاد تنفسی در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل خبر داد.

یوسفیان خاطر نشان کرد: برای تجهیز و راه اندازی بخش‌های مذکور هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است.

منبع:مهر

302220