توخل خواستار جذب لوکاکو

سرمربی آلمانی آبی‌پوشان لندنی خواهان اضافه شدن مهاجم بلژیکی اینتر به این تیم است.
تصویر توخل خواستار جذب لوکاکو

به گزارش سایت خبری پرسون، توماس توخل که چند ماه پیش جانشین فرانک لمپارد در چلسی شد و این تیم را در این مدت کم متحول کرد و در نهایت شنبه شب موفق شد آبی‌پوشان لندنی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند، حالا قصد دارد ترکیب این تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

بر اساس گزارش «گاردین» انگلیس؛ این مربی آلمانی در حال برنامه‌ریزی برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو است، مهاجمی که پس از جدایی کونته از اینتر، زمزمه جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسد. توخل بر این باور است که برای قهرمانی در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر تیمش تقویت شود، از این‌رو از مدیران باشگاه چلسی خواسته تا مهاجم بلژیکی اینتر را به خدمت بگیرند.

توخل که خود گفته می‌شود در آستانه امضای قرارداد دو ساله جدیدی با باشگاه چلسی است، پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، روز یکشنبه ملاقاتی با رومن آبراموویچ مالک باشگاه داشته و به او گفته که برای فصل آینده باید حداقل سه بازیکن به ترکیب آبی‌های لندنی اضافه شوند که یکی از آنها روملو لوکاکو است. چلسی بازیکنانی همچون هری کین از تاتنهام، ارلیگ هالند و جیدون سانچو از دورتموند و دکلان رایس از وستهام را نیز زیرنظر دارد.

مدیران باشگاه اینتر اما تمایلی به فروش روملو لوکاکو ندارند و در تماسی که با این مهاجم بلژیکی داشته‌اند، به او گفته‌اند که اشرف حکیمی تنها بازیکن کلیدی این تیم خواهد بود که در این تابستان از جمع نراتزوری جدا خواهد شد.

لوکاکوی 28 ساله که بین سال‌های 2011 تا 2014 در چلسی عضویت داشت، در سال 2019 در ازای 74 میلیون یورو از منچستریونایتد به اینتر پیوست و در این مدت 64 گل در 95 بازی برای نراتزوری به ثمر رساند. او تا سال 2024 با اینتر تحت‌قرارداد است و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 100 میلیون یورو است.

302083