دلایل اکران آنلاین نشدن فیلم "یدو"

فیلم سینمایی "یدو" به کارگردانی مهدی جعفری فعلا اکران آنلاین نمی شود.

تصویر دلایل اکران آنلاین نشدن فیلم "یدو"

به گزارش سایت خبری پرسون، روز ۸ خرداد ماه براساس تبلیغ‌های درج شده در پلتفرم‌های اینترنتی نمایش خانگی، خبر از اکران آنلاین فیلم «یدو» در یکی از سامانه‌های شبکه نمایش خانگی دادیم اما این تبلیغ چند ساعت بعد حذف شد.

طبق پیگیری‌های به عمل آمده از بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم، اعلام شد که تبلیغات درج شده در این زمینه در پی پیگیری صاحبان فیلم حذف شده و هیچ‌گونه قراردادی در این زمینه منعقد نشده است.

سازندگان «یدو» معتقدند در شرایطی که واکسیناسیون عمومی در مقابله با کووید۱۹ آغاز شده، در ماه‌های آینده می‌توان برای اکران عمومی آن در سینماها برنامه‌ریزی کرد و پس از پایان نمایش فیلم در سالن‌های سینما به روال طبیعی، جهت اکران آنلاین این اثر سینمایی بر بستر پلتفرم‌ها اقدام کرد.

«یدو» که در سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده شش سیمرغ بلورین در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری، بهترین صدابرداری، بهترین صداگذاری و بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در تعطیلات نوروز امسال، به شکل محدود و یک نوبت به همراه تکرار از تلویزیون پخش شد.

این فیلم از تولیدات مشترک راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی است و در آن، داستانی از ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی و دورانی که خوزستانی‌ها مجبور به ترک خانه‌های خود می‌شوند، روایت شده است...

302019