مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد:

رشد 67 درصدی کمک معیشت مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 67 درصدی کمک معیشت مددجویان تحت حمایت در این استان خبر داد.

تصویر رشد 67 درصدی کمک معیشت مددجویان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، هدایت صفری با بیان اینکه این افزایش از اردیبهشت ماه امسال در کمک معیشت مددجویان عادی و تبصره ۱۴ لحاظ شده است، افزود: خانوارهای مددجو حداکثر تا سقف ۶۱۷ هزار تومان در ماه دریافت می‌کردند که با افزایش ۶۷ درصدی این میزان به یک میلیون و۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: براین اساس کمک معیشت خانوارهای یک نفره در سال جاری مبلغ ۳۵۰ هزار تومان شده است که این رقم برای خانوارهای ۲ نفره ۵۰۰ هزار تومان و برای خانوارهای سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: افزایش کمک معیشت ماهانه مددجویان با هدف کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت و با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شده است.
صفری با بیان اینکه تعداد ۲۶ هزار و ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند. افزود: در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانواده‌های مددجو در استان واریز شد.

منبع: ایرنا

302010