آذری:

دوست داشتم مدتی از استقلال دور باشم/ قرارداد 2 بازیکن تیم های پایتخت به اندازه تمام بازیکنان ماشین سازی است

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود و شرایط تیمش، صحبت کرد.
تصویر دوست داشتم مدتی از استقلال دور باشم/ قرارداد 2 بازیکن تیم های پایتخت به اندازه تمام بازیکنان ماشین سازی است

رضا آذری بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار پرسون در مورد آخرین وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: چند روزی در کلینیک باشگاه استقلال حضور داشتم تا مصدومیتم برطرف شود. پس از آن راهی تبریز شدم تا در صورت تایید کادر پزشکی باشگاه ماشین سازی و در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل تراکتور بازی کنم اما به هر حال نتوانستم در این بازی به میدان بروم.

او در خصوص وضعیت ماشین سازی بعد از حضور علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی، گفت: من به دلیل مصدومیت موفق نشدم زیاد با اکبرپور کار کنم اما او در این مدت خیلی برای تیم زحمت کشیده است. بازیکنان نیز از کیفیت فنی او ابراز رضایت کرده‌اند. نتایج ابتدای فصل ماشین سازی کمی شرایط را سخت کرده است.

هافبک ماشین سازی ادامه داد: قرارداد 2 بازیکن خوب یک تیم پایتخت به اندازه تمام بازیکنان ماشین سازی است. این موضوع به ماشین سازی ختم نمی‌شود و تیم‌های تبریزی در این فصل مشکلات مختلفی داشته اند. امیدوارم در سال‌های آینده شرایط تیم‌های تبریزی بهتر شود.

آذری در خصوص جدایی از استقلال، عنوان کرد: طی صحبتی که با فرهاد مجیدی انجام دادم، دوست داشتم پس از مصدومیت، مدتی از استقلال دور باشم تا به شرایط ایده آل برگردم. داریوش شجاعیان پس از مصدومیت بدی که داشت در بازی‌های اخیر بعضا با انتقادات هواداران روبه‌رو شده است. همه کیفیت بازی شجاعیان را اوایل حضور در استقلال دیده بودند اما پاره شدن رباط صلیبی به معنای مرگ یک فوتبالیست است.

او اضافه کرد: زمان فرهاد مجیدی شرایط خوبی داشتم اما رباط صلیبی پاره کردم. اولین بازی پس از مصدومیتم نیز مقابل استقلال بود. هفته بعد از آن نیز مقابل گل گهر بازی کردم اما پس از وقفه‌ای که در مسابقات لیگ برتر ایجاد شد، با یک مصدومیت جزئی مواجه شدم.

آذری در خصوص وضعیت استقلال، بیان کرد: در بازی با استقلال از عملکردی که داشتم، راضی بودم زیرا پس از مدت‌ها به میدان رفتم. خیلی از افراد عملکردم را خوب تشخیص دادند اما با توجه به شناختی که از خودم دارم، در آن دیدار 30 درصد توانایی‌هایی که دارم را نشان دادم.

301989