پرسپولیسی ها همچنان پیگیر اتفاقات اصفهان هستند

باشگاه پرسپولیس با طرح دو شکایت حمله به اتوبوس حامل سرخپوشان با نارنجک‌های دست‌ساز در اصفهان را پیگیری می‌کند.
تصویر پرسپولیسی ها همچنان پیگیر اتفاقات اصفهان هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به پیگیری و سوالات هواداران به اطلاع می‌رساند؛ این باشگاه با طرح دو شکایت، در حال پیگیری حمله به اتوبوس حامل سرخپوشان با نارنجک‌های دست‌ساز در اصفهان است.

تیم فوتبال پرسپولیس در دو سفر اخیر خود به شهر اصفهان و در جریان عزیمت به ورزشگاه محل برگزاری مسابقات با مزاحمت و حمله برخی افراد روبه‌رو شد. در مورد اول این اقدامات باعث تاخیر پرسپولیس در رسیدن به ورزشگاه برای بازی با سپاهان و التهاب بین اعضای تیم، قبل از شروع مسابقه شد. برای بازی با ذوب‌آهن نیز حمله، رویکرد خشن‌تری به خود گرفت. با توجه به خطرناک بودن نوع حمله، موضوع به طور جدی از سوی باشگاه در حال پیگیری است.

بر این اساس با توجه به اینکه این اتفاق امنیت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مردم عادی را به خطر انداخت، باشگاه پرسپولیس در وهله اول، شکایتی را برای فدراسیون فوتبال جهت رسیدگی در ارکان قضایی آن تنظیم و ارسال کرده است و شکایت دوم نیز در شعبه یک بازپرسی فلاورجان اصفهان و از دو فردی انجام شد که از سوی نیروی انتظامی، به عنوان مسببان حادثه، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

اخبار کامل پیگیری این پرونده و آرا و نتایج آن به صورت شفاف و فوری از سوی ارگان‌های خبری رسمی باشگاه پرسپولیس به اطلاع اهالی فوتبال می‌رسد.

301860