معاون اجتماعی انتظامی استان همدان:

دستگیری تیرانداز خیابان "کرمانشاه"


معاون اجتماعی انتظامی استان همدان با اشاره به تیراندازی در خیابان کرمانشاه گفت: متهم بعد از تیراندازی از محل متواری شد، اما با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شد.
تصویر دستگیری تیرانداز خیابان "کرمانشاه"

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، ۲۶ اردیبهشت امسال ۲ موتور سوار با حضور در خیابان «کرمانشاه » شهر همدان با سلاح شکاری به یک مالک مشاور املاک، او را مجروح کردند.

حسین بشری معاون اجتماعی انتظامی استان همدان با اشاره به تیراندازی چند روز گذشته در خیابان کرمانشاه اظهار کرد: متهم بعد از تیراندازی از محل متواری شد، اما با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شد.

وی افزود: متهم بعد از تیراندازی از محل متواری شد و برای فرار از دست پلیس چند بار محل اختفای خود را تغییر داد، اما با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شد.

بشری خاطرنشان کرد: فردی که اقدام به تیراندازی به مالک مشاور املاک در خیابان کرمانشاه شهر همدان کرده و متواری شده بود امروز در مخفیگاه خود در مرکز کشور دستگیر شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان بیان کرد: تحقیقات از متهم آغاز شده و دلیل تیراندازی و دیگر زوایای این پرونده پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی می‌شود.

بشری تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و عوامل ناجا با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کنند.

بنا بر اعلام پلیس، تحقیقات اولیه گویای این است که موتورسوار به علت اختلاف با مالک مشاور املاک، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت او کرده است.

301803