اختلاف مالی مربی سابق دروازه‌بانان استقلال با باشگاه

مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت شکایتش از رشید مظاهری و باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.
تصویر اختلاف مالی مربی سابق دروازه‌بانان استقلال با باشگاه

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید عزیزیان مربی دروازه بانان سابق باشگاه استقلال درباره وضعیت شکایتش از رشید مظاهری اظهار کرد: من طی نامهای به حراست وزارت ورزش و عزیزیخادم رئیس فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به این پرونده شدم که آنها قول پیگیری دادند و گفتند که نمی گذارند نامهام مسکوت بماند و حق به حقدار می رسد.


عزیزیان درباره علت اختلاف و درگیریاش با رشید مظاهری دروازه بان استقلال گفت: مشکلاتی در این باره وجود داشت اما بگذارید این پرونده تا در هفته جاری از سوی رئیس حراست وزارت ورزش، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پیگیری شود و بعد در این باره حرف می زنم.


او افزود: من به عنوان مربی دروازه بانان باید بگویم که گلر تیم به چه صورت تمرین کند و دوست ندارم دروازه بان به صورت دلبخواهی تمرین کند. من برای دروازه بانان استقلال چیزی کم نگذاشتم و از خودم راضی هستم. همچنین با احترام با دروازه بانان برخورد کردم اما در نهایت دستمزدم را گرفتم و توهین و فحش شنیدم. این توهین ها خیلی برای من سنگین بود اما به خاطر اینکه استقلال فردای آن روز بازی داشت چیزی نگفتم تا به این تیم لطمه نخورد. بعد از اینکه از استقلال جدا شدم درباره توهین و فحاشی مظاهری صحبت کردم.


مربی دروازه بانان سابق استقلال گفت: سابقه من در فوتبال مشخص است و اگر بی احترامی به مظاهری کرده بودم او هم حق داشت که به من توهین کند اما این کار را نکردم. مظاهری در جلسه کمیته انضباطی و اخلاق باید توضیح بدهد که چرا این الفاظ رکیک را به کار برده است؟ گلر تیم ملی فوتبال کشورمان که داعیه پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را دارد نباید چنین حرف‌های رکیکی را بزند.


عزیزیان درباره طبق تفاهم نامه با باشگاه استقلال قرار بود که 65 درصد مبلغ قرارداد خود را در 3 قسط بگیرم که قسط اول را دریافت کردم اما زمان پرداخت قسط دوم 31 اردیبهشت ماه بوده است که بعد از یک هفته هنوز پول را ندادند و قسط سوم مربوط به 31 ماه بعد است. بندی در تفاهم نامه با باشگاه استقلال وجود دارد که اگر پول را به هر دلیلی ندادند در آن صورت من به همراه مربیان قبلی استقلال می توانیم از این باشگاه شکایت کنیم و مبلغ کل قرارداد را بگیریم. ما به مددی و سایر مسئولان استقلال زنگ می زنیم اما جواب نمی دهند.


او افزود: مددی بیان کرد که خلیل زاده در زندان است اما باید تکلیف ما را مشخص کنند که چه زمانی مابقی مبلغ قراردادمان را می دهند. من دوست ندارم برای تیم بزرگ استقلال مشکلی ایجاد شود اما مسئولان استقلال جواب ما را نمی دهند. البته من باز هم دست نگه می دارم و شکایت نمی کنم اما مدیران استقلال هم باید جواب بدهند که چکار باید بکنیم. مبلغ قراردادم هم میلیاردی نیست و حقوق ما زیر 500 میلیون تومان است.


مربی دروازه بانان سابق استقلال گفت: من با وجود اینکه مبلغ قراردادم کم بود اما به خاطر فکری و باشگاه استقلال قبول کردم که دروازه بانان را تمرین بدهم. من استقلال را دوست دارم چون در این تیم بازی کردم و مربی این تیم بودم و می خواهم این تیم امسال نتیجه لازم را بگیرد. استقلال و پرسپولیس قطب های فوتبال هستند و اگر یکی از این 2 تیم نباشد، فوتبال لذت ندارد.


عزیزیان درباره اینکه از باشگاه استقلال شکایت می کند، گفت: نه، فعلا این کار را انجام نمی دهم. من فکر کردم و قرار است چند روز دیگر به این تیم فرصت بدهم. چرا هزینه های سفر استقلال به شهرهای مختلف را تامین میکنند اما برای پرداخت پول ما می گویند خلیل زاده نیست تا امضا کند؟ این موضوع شبهه برانگیز است. من دوباره به مددی یا یکی از مدیران استقلال زنگ می زنم تا وضعیتم را مشخص کنند. من به خاطر هواداران اصیل استقلال سعی می کنم که به خاطر پول از آبی پوشان شکایت نکنم.
او در پایان گفت: من مبلغ قراردادم زیر 500 میلیون تومان بود که 35 درصد از این مبلغ هم تخفیف دادم. استقلال تیم بزرگی است و همه ما از این تیم می رویم و فقط نام بزرگ استقلال می ماند.

301552