تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز»:

زنجان، مهد هنرمندان خلاق و مستعد است

تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز» گفت: تفاوت چندانی بین بازیگری هنرمندان استانی و ملی در سریال «صبح آخرین روز» مشاهده نمی‌شود.

تصویر زنجان، مهد هنرمندان خلاق و مستعد است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مصطفی علمی‌فرد در رابطه با سریال صبح آخرین روز، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در هفته دوم از شش هفته در نظر گرفته‌ شده برای پخش سریال صبح آخرین روز هستیم، فعلاً تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه این سریال مورد رضایت مخاطبان قرار گرفته‌ است یا نه، زود است ولی نظرات مردمی که از شبکه ۲ پخش می‌شود، حاکی از آن است که این سریال در حال حاضر نسبت به سریال‌های مشابه از لحاظ زمانی، مقطع پخشی و تعداد قسمت‌های پخشی که هم‌زمان با این سریال پخش می‌شوند، بازخورد خوبی داشته‌ایم و این سریال مورد توجه مردم قرار گرفته‌ است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان استان، هنرمندان خلاق و مستعدی هستند، افزود: هنرمندانی از استان زنجان که در این سریال نقش داشتند، جزو بهترین‌ هنرمندان استان بودند و حرفی برای گفتن در سطح کشور داشتند و با وجود اینکه در سریال صبح آخرین روز ترکیبی از هنرمندان استانی و ملی را داریم ولی تفاوتی بین نقش‌آفرینی هنرمندان استانی و ملی وحود نداشت و دیده نمی‌شود.

این تهیه‌کننده زنجانی با بیان اینکه سریال صبح آخرین روز در رابطه با یکی از بزرگ‌ترین مفاخر استان و بزرگ‌ترین دانشمندان قرن حاضر است، تصریح کرد: همدلی که در بین مسئولان استان در رابطه با تولید این سریال وجود داشت، وصف نشدنی است و این همدلی چنان بالا بود که همه مسئولان با وجود همه مشکلات آنچه که در توان‌ آن‌ها بود برای اجرای پروژه کمک کردند.

علمی‌فرد با بیان اینکه همراهی مادی و معنوی سه ارگان انرژی اتمی، وزارت دفاع و استانداری زنجان باعث شد که پروژه سریال صبح آخرین روز با کم‌ترین‌ بحران و مشکل پیش برود، ادامه داد: صدا و سیمای مرکز زنجان نیز که به نوعی متولی این کار نیز هستند، کمک زیادی کردند و با کمک آن‌ها توانستیم کارها را با کم‌ترین‌ چالش و در شرایط مساعدی انجام دهیم. البته مدیران تلویزیونی زنجان هنوز هم همراه سریال هستند تا این سریال به بهترین شکل برای مخاطبان پخش شود.

وی با بیان اینکه اگر در اطراف خود برای کار کردن دیواری ایجاد کنیم که نخواهیم از آن عبور کنیم، خیلی سخت می‌توانیم به درجات عالی در حوزه هنر برسیم و گاهی برای پا گذاشتن به عرصه‌های مهم کشور در حوزه هنر و بحث رسانه و تلویزیون باید از خود بگذریم، خاطرنشان کرد: اینکه هنرمندی بخواهد فقط در یک شرایط خاصی کار کند، به مرور زمان در یک زمان نسبتاً کوتاه شاید از دیده‌ها حذف شود و اگر بتوانیم خود را به اندازه‌ای تقویت کنیم که از این مرحله عبور کنیم، حتماً برای آینده کاری خود ما نیز خیلی مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: ایسنا

301549