سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

ستاد بازی‌های‌ آسیایی چین و المپیاد ۲۰۲۲ برگزار شد

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، از سوی این اداره کل راه‌اندازی و نخستین جلسه آن نیز برگزار شد.

تصویر ستاد بازی‌های‌ آسیایی چین و المپیاد ۲۰۲۲ برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غفار امانی افزود: این ستاد به منظور همفکری، تعامل، برنامه‌ریزی و هدفگذاری و همچنین افزایش تعداد ورزشکاران و مربیان زنجان در تیم‌های ملی و حضور موفق آنان در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی که شهریور ماه ۱۴۰۱ و همچنین المپیاد استعدادهای برتر که بهمن ماه امسال (۱۴۰۰) برگزار می‌شود، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی این ستاد از جلسه دوم تدوین خواهد شد، اظهار داشت: علی خلیلی (مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان) به عنوان رییس، غفار امانی نایب‌رییس و محمدعلی حمزه‌پور نیز به عنوان دبیر، مسوؤلیت اجرایی این ستاد را عهده خواهند بود.

امانی، تصریح کرد: شهلا کاظمی معاون ورزش بانوان زنجان، بهناز مرادخانی چندین دوره سرمربی تیم ملی قایقرانی، محسن محمدسیفی قهرمان بازی‌های آسیایی رشته ووشو و مهدی سهرابی پنج دور حضور در بازی‌های آسیایی و کسب چندین نشان در این مسابقات نیز از اعضای ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در زنجان هستند.

منبع: ایرنا

301270