نیکزاد:

دولت، کشور را با صورت وضعیت روشن تحویل دهد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید کشور را به صورت وضعیت روشن از شرایط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تحویل گرفته و تحویل بدهد.
تصویر دولت، کشور را با صورت وضعیت روشن تحویل دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در چند ماه آینده دولت مستقر مدیریت اجرایی کشور را به دولت بعدی واگذار می کند.

وی افزود: دولت ها معمولاً با این شعار که ما یک ویرانه تحویل گرفتیم و وضعیت کشور با بحران روبرو بوده است را آغاز می کند و زمانی که کارشان تمام می شود و می خواهند دولت را واگذار کنند با آمار سازی وضعیت کشور را گل و بلبل نشان می دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های آماری زیر نظر دولت هستند لذا دولت ها به راحتی می توانند آمارسازی کنند.

پژمانفر تصریح کرد: باید عملکرد اقتصادی دولت در هشت سال گذشته روشن شود. وضعیت نقدینگی، تورم، رشد اقتصادی، ضریب جینی باید کاملاً روشن گردد.

وی از طرح نمایندگان برای حل این مشکل خبر داد و ادامه داد: طبق طرح نمایندگان باید تشکیلات فراقوه ای زیرمجموعه مجلس، صورت وضعیت کشور در هنگام تحویل دولت ها را به صورت روشن طی گزارشی اعلام نماید.

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: دولت ها باید با صورت وضعیت روشن کشور را تحویل گرفته و تحویل بدهند. مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید داشتند.

301059