طاهری:

مسئولان در محدوده نظام حرکت کنند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با بیان اینکه می‌شود هم مسئول دولت باشی و هم اپوزسیون نظام، نمی‌شود یک پا در انگلیس و یک پا در ایران باشد، تاکید کرد: مسئولان باید در محدوده نظام حرکت کنند.
تصویر مسئولان در محدوده نظام حرکت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس با اشاره فضای انتخاباتی کشور بیان کرد: موضوع شور انتخاباتی و میزان مشارکت انتخاباتی به کارآمدی یا ناکارآمدی دولت وابسته است، سیاستمداران و مسئولان باید توجه کنند که باید در محدوده نظام اسلامی حرکت کنند، نمی‌شود هم مسئول دولت باشی و هم اپوزسیون نظام، نمی‌شود یک پا در انگلیس و یک پا در ایران باشد، نمی‌شود میلیاردها دلار در اختیار دولت قرار داد و کالاهای اساسی را با نرخ آزاد هم در بازار پیدا نکرد. کارآمدی و یا ناکارآمدی دولت است که میزان مشارکت را تعیین می‌کند.

وی افزود: مانع شدن از ایجاد فساد، رشوه، اختلاس بر اساس قانون اساسی برعهده دولت است، امروز برای مبارزه با فساد باید به فکر پیشگیری از آن بود و باید دولتی انتخاب نمود که مانع ایجاد فساد و رانت خواری در منشا آن باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: با بشارت مهم در تحولات فلسطین و پیروزی مردم غیور غزه، تبدیل مقاومت به یک فرایند جدید و تجهیز مجاهدان فلسطینی به موشک و پهبادها علی رغم محاصره شدید و همچنین با تداوم مقاومت شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی پیش از ۲۵ سال خواهیم بود، تحول بزرگ درگیری های اخیر فلسطین قیام اعراب مناطق اشغال شده در سال ۱۹۴۸ است که تا کنون همراهان رژیم صهیونیستی شناخته می‌شدند ولی اکنون رژیم صهیونیستی را در داخل محاصره کرده اند، امروز اعتماد به نفس به ملت فلسطین بازگشته است و این اعتماد با توکل برخداوند متعال موجب پیروزی آن ها خواهد شد.

وی در پایان اظهارات خود از بررسی و تصویب دو طرح حمایت از «توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی» و «مالیات برعایدی سرمایه» در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

301044