معاون استاندار زنجان؛

هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت روغن واصل نشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت روغن واصل نشده است ، گفت: توزیع روغن از طریق فروشگاه‌های بزرگ به دلیل اِعمال کنترل در عرضه است.
تصویر هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت روغن واصل نشد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا آبی‌پور در خصوص افزایش قیمت روغن خوراکی اظهار داشت: تاکنون هیچگونه ابلاغی برای افزایش قیمت هیچ کالای اساسی از جمله روغن واصل نشده است.

وی در خصوص اخبار منتشره نسبت به افزایش 35 درصدی قیمت روغن خوراکی خاطرنشان کرد: تمام این موارد، بحث‌های مربوط به خود انجمن‌های روغن و شایعاتی است که انتشار پیدا کرده است.

آبی‌پور تصریح کرد: هرگونه ابلاغ قیمت رسمی کالاها فقط از طریق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و در صورتی که افزایش قیمت روغن واصل شود، اجرا خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در خصوص کمبود روغن در بازار گفت: هیچگونه کمبودی در کالاهای اساسی از جمله روغن خوراکی نداریم.

وی در خصوص کمبود روغن در فروشگاه‌های کوچک اظهار داشت: در اختلاف قیمت‌ها معمولاً کالاها را به صورت کنترل‌شده و از طریق فروشگاه‌های بزرگ، عَرضه می‌کنیم تا قابل کنترل باشد.

آبی‌پور خاطرنشان کرد: اگر روغن در فروشگاه‌های کوچک و محلی، وجود ندارد به این دلیل است که می‌خواهیم اِعمال کنترل کرده و از طریق مبادی قابل کنترل، عَرضه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نه الان و نه در آینده، کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: تمام پیش‌بینی‌ها تاکنون به طور کامل انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

آبی‌پور تصریح کرد: هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالاهای اساسی مانند مرغ، روغن، شکر، قند و برنج نداریم و به اندازه کافی عَرضه می‌شوند و اگر زمانی، محدودیت‌هایی در شبکه توزیع ایجاد می‌شود فقط به دلیل اِعمال کنترل‌ها است.

منبع: موج رسا

301026