با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان؛

مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی «دیواندره» برگزار شد

اولین سالگرد شهادت شهید محمد شکری در حادثه تروریستی رمضان سال گذشته در شهر دیواندره با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و جمعی از مدیران و مردم برگزار گردید.

تصویر مراسم گرامیداشت شهدای تروریستی «دیواندره» برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، آیین اولین سالگرد شهادت شهید محمد شکری از شهیدان حادثه تروریستی رمضان سال گذشته در شهر دیواندره امروز با حضور سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و جمعی از مدیران و مردم برگزار گردید.

در این مراسم، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت کنونی در کشور را باید مرهون رشادت و ایثار شهدای این نظام و انقلاب دانست.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بهترین الگو و نماد ایثارگری برای همه ما، شهیدان و ایثارگران هستند، کسانی که عزیزترین چیز خود را که همان جانشان بود در راه سربلندی این کشور و نظام فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: رمضان سال گذشته رزمندگان اسلام و مدافعان و حافظان امنیت ملت در یک اقدام تروریستی توسط عوامل خودفروخته بیگانه و ضدانقلاب به شهادت رسیدند و امروز باید یاد و نام این عزیزان را برای نسل‌های جوان بازگو کنیم تا دلاوری آنها هرگز از یادها نرود.

در ادامه این مراسم، همسر شهید محمد شکری نیز در سخنانی ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا و حمایت از انقلاب و ساحت ولایت فقیه، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار نام و یاد شهدا را کمرنگ کند، بلکه همواره باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی یاد این سلحشوران را زنده نگه داریم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده شهدای تروریستی رمضان سال گذشته در شهرستان دیواندره تقدیر به‌عمل آمد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

300996