رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان:

دوره مربیگری درجه ۲ پرورش اندام برگزار می‌شود

زرگری از برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه ۲ پرورش اندام آقایان و بدنسازی بانوان از روز شنبه ۸ خردادماه در زنجان خبر داد.

تصویر دوره مربیگری درجه ۲ پرورش اندام برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، زرگری رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان از برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ پرورش اندام آقایان و بدنسازی بانوان در زنجان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از روز شنبه ۸ خردادماه به صورت مجازی آغاز شده و تا ۱۲ خرداد ادامه خواهد داشت.
زرگری بابیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از کلاس‌ها قبل از شیوع ویروس کرونا یعنی اواخر سال ۹۸ ثبت نام کرده بودند، افزود: متأسفانه با گسترش ویروس و عدم امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری برگزاری دوره‌ها تاکنون به طول انجامید و با توجه به ادامه‌دار بودن وضعیت کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان بنا به تصمیم کمیته آموزش فدراسیون کلاس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان بابیان اینکه ۳۴ نفر از ورزشکاران زنجانی در این دوره از کلاس‌ها حضور خواهند داشت، گفت: مدرسین دوره از سوی کمیته آموزش فدراسیون انتخاب و معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: پس از اتمام این دوره ثبت‌نام کلاس‌های مربیگری درجه ۳ پرورش اندام آقایان و بدنسازی بانوان آغاز خواهد شد که زمان و نحوه ثبت‌نام متعاقبا به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.

زرگری همچنین به برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در زنجان اشاره کرد و گفت: مسابقات انتخابی مچ‌اندازی ۴ تیرماه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

زرگری با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه مچ‌اندازی بستگی به شرایط کرونایی در تاریخ مذکور داشته و در صورت اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد، افزود: در غیر این صورت ناچارا این دوره از مسابقات مچ‌اندازی نیز همانند مسابقات فیتنس به صورت جلسه بازبینی برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

290960

مطالب مرتبط