رئیس کمیته مینی فوتبال استان همدان خبر داد؛

فراخوان ثبت نام تیم ملی مینی فوتبال آقایان و خانم ها

رئیس کمیته مینی فوتبال استان همدان گفت: فراخوان ثبت نام برای حضور در تست فنی انتخابی تیم ملی مینی فوتبال و فرم ثبت نام از علاقه مندان از این رشته ورزشی تا ۱۷ خردادماه انجام می شود.
تصویر فراخوان ثبت نام تیم ملی مینی فوتبال آقایان و خانم ها

میثم ناصر نژاد رئیس کمیته مینی فوتبال همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون از استعدادهای همدانی در خواست کرد فرصت حضور در تست فنی تیم ملی مینی فوتبال را از دست ندهند.


وی در این باره گفت: فراخوان کشوری ثبت نام برای حضور در تست فنی انتخابی تیم های ملی مینی فوتبال بانوان و آقایان از هم اکنون آغاز شده و بازیکنان مستعد این فرصت طلایی را دارند که در این تست نام نویسی کنند.


ناصر نژاد ادامه داد: برای نخستین بار قرار است تیم ملی مینی فوتبال جهت اعزام به جام جهانی تشکیل شود و هم اکنون در مرحله نام نویسی از استعدادهای برتر و سپس تست فنی از آنها هستیم.


رئیس کمیته مینی فوتبال همدان بیان کرد: تمامی بازیکنان علاقمند به رشته مینی فوتبال در رده سنی ۱۷ تا ۲۳ سال آقایان و بالای ۱۷ سال بانوان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی انجمن مینی فوتبال ایران به آدرس www.iranminifootball.ir تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه جاری فرم ثبت نام در این طرح کشوری را تکمیل و برای شرکت در تست فنی تیم های ملی اعلام آمادگی کنند.


ناصرنژاد اضافه کرد: انجمن مینی فوتبال پس از بررسی سوابق ثبت نام‌ کنندگان، بازیکنان مستعد هر استان را گزینش و افراد منتخب می‌توانند به صورت رایگان در اولین مرحله تست فنی انتخابی تیم های ملی در استان محل سکونت خود شرکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: تعداد و اسامی افراد منتخب هر استان و همچنین زمان و‌ مکان انجام‌ تست فنی از طریق سایت انجمن مینی فوتبال اعلام و همچنین در صفحه رسمی اینستاگرام انجمن مینی فوتبال به آدرس @iranminifootball اطلاع رسانی خواهد شد.


رئیس کمیته مینی فوتبال همدان با بیان اینکه حضور در تست گیری منوط به ثبت نام در سایت انجمن مینی فوتبال کشور است، گفت: آماده برگزاری تست گیری از استعدادها هستیم و امیدواریم بازیکنان مستعد همدانی حضوری فعالانه در مرحله نام نویسی داشته باشند.


ناصر نژاد افزود: رشته مینی فوتبال به تازگی در همدان شکل گرفته است و این فرصت طلایی در اختیار بازیکنان مستعد فوتبال است که بتوانند در رشته مینی فوتبال توانمندی خود را بروز دهند.

مینی فوتبال از رشته های جذاب زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی کشور است.

290931