‍ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

هراس دشمن از انتخابات در جمهوری اسلامی ایران

منوچهر حبیبی گفت: دشمن همواره از انتخابات در جمهوری اسلامی هراس دارد.
تصویر هراس دشمن از انتخابات در جمهوری اسلامی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، منوچهرحبیبی معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان با موضوع بررسی نقش دستگاه های فرهنگی استان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اذعان کرد: انتخابات قدرت نرم نظام است و این است که دشمن همواره از انتخابات کشور ما هراس دارد. این دو انتخابات در حوزه داخلی و خارجی اثر گذار است و نظام ما نظامی مردمی است و پشتوانه آن در صحنه بودن مردم است.

معاون استاندار با اشاره به شرایط ویژه کشور از جمله تحریمها، مشکلات معیشتی، اشتغال و کرونا که مزید بر علت شده است، افزود: ضرورت دارد برنامهریزیهای دقیق و منظم در زمینه مشارکت و برگزاری انتخابات داشته باشیم و اگر این امر صورت نپذیرد و احساس تکلیف نکنیم عواقب منفی آن را مشاهده خواهیم کرد.

حبیبی تاکید کرد: بی تفاوتی نسبت به عرصه انتخابات به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است. کارنامه نظام بسیار درخشان است و ما نیز این کارنامه را باید مشعشع نشان دهیم و آن چیزی که مهم است پمپاژ امید و اطمینان به مردم است، زمان هجمه و تخریب و انتقاد گزنده نیست.

حبیبی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر اولویت داشتن مشارکت حداکثری داشته اند و ما نیز رسالت داریم تا این مشارکت حداکثری را اجرا کنیم و از طرفی با توجه به دلیل پیشگیری از کرونا و رعایت شیوه نامهها نمی توانیم شاهد تجمع های انتخاباتی باشیم باید در فضای مجازی تمرکز کنیم.

رئیس ستاد انتخابات افزود: محتواسازی کار دستگاه‌هایفرهنگی است که اگر بتوانیم بستر فضای مجازی را مدیریت کنیم قطعا شور انتخاباتی را شاهد خواهیم بود.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی انتخابات را برجسته و از زبان هنر و بیان قلم به خوبی استفادهک کنند تا بتوانیم در تمامی محافل با نگاه امید آفرینی انتخابات ۱۴۰۰ را کلید واژه کنیم.

290848