معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

پروژه مسکن فرهنگیان هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان از مشخص شدن نتیجه اجرایی مسکن فرهنگیان تا یک هفته آینده خبر داد.
تصویر پروژه مسکن فرهنگیان هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، خدابخش مرادی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، سیاستگذاری را مهمترین اولویت و برنامه جلسات استانی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل سیاستگذاری برای امور مطروحه ضروری است مدیران شخصا در این جلسات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: گذراندن مصوبه یک بخش و پیگیری بخش دیگری است که باید مدیران در خصوص اجرای مصوبات دقت داشته و اگر اجرایی نشد باید مدیران پاسخگو باشند.

این مسئول بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: تا یک هفته آینده با حضور معاون عمرانی جلسه برگزار و نتیجه اجرایی مشخص شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: به دلیل انتخاب آموزش و پرورش استان زنجان برای برنامه‌ریزی ملی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است برنامه‌های فرهنگی و پرورشی متناسبی در استان تدوین شود.

مرادی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی برگزار و تکالیف مشخص و برنامه‌ریزی شود تا برنامه‌ها در شان استان و ملی اجرایی شود.

جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک مهارت اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت از نیمه دوم خرداد آغاز و تا شهریورماه اجرایی می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در ۵ محور مهارتی برگزار می‌شود‌.

این مسئول بیان داشت: برنامه‌های اوقات فراغت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و به صورت غیر حضوری در قالب ۴۶۷ پایگاه اوقات فراغت اجرایی می‌شود.

منبع: موج رسا

290745