ذوب آهن یک - پرسپولیس 2

کامبک سرخ ها در فولادشهر!

تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در این بازی قرمزها دو بر یک بازی را پیروز شدند.

تصویر کامبک سرخ ها در فولادشهر!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ذوب آهن از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز _دوشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۰ - به مصاف پرسپولیس رفت که در این بازی قرمزهای پایتخت توانستند با دو گل در این دیدار پیروز شوند.

لیگ برتر فوتبال کشور

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس

ورزشگاه: فولاد شهر

گل‌ها: سینا اسد بیگی، (دقیقه ۳۶ برای ذوب آهن) - شهریار مغانلو، (دقیقه ۶۹ برای پرسپولیس) - مهدی عبدی، (دقیقه ۸۱ برای پرسپولیس) -

اخطار: فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۶۰ از ذوب آهن) _ مهدی ترابی (دقیقه ۶۴ از پرسپولیس) _علی خدادادی (دقیقه ۷۷ از ذوب آهن)

پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی (دقیقه ۹۰، سعید آقایی)، احسان پهلوان (دقیقه ۶۸، شهریار مغانلو)، امید عالیشاه (دقیقه ۹۳، علی شجاعی) و عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۴۵، مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی (دقیقه ۸۵، دارکو بیدوف)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی (دقیقه ۷۵ - مهرداد قنبری)، رضا محمودآبادی (دقیقه ۷۵، محمد قریشی)، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حق‌دوست

سرمربی: سید مجتبی حسینی

داور: کوپال ناظمی

*گزارش بازی

در ۴۵ دقیقه ابتدایی مسابقه قرمزهای تهرانی کار را بهتر آغاز کردند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ذوبی ها از دست دادند. با گذشت زمان گاندو ها رفته رفته توپ و میدان را در دست گرفتند. در یکی از صحنه بر اثر فشار سبز پوشان بازیکنان پرسپولیس دچار اشتباه شده و شاگردان سید مجتبی حسینی از فرصت به دست آمده استفاده کرده و به گل رسیدند. دقیقه ۳۶ روی اشتباه حامد لک، مهاجم ذوب آهن صاحبت توپ شد و ضربه‌اش به گل نخست تبدیل شد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با به ثمر رساندن دو گل کامبک کرده و سبزپوشان را در خانه خود شکست دهد. دقیقه ۶۹ ارسال احمد نوراللهی از سمت راست با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و این توپ با عبور از دروازه‌بان ذوب آهن تبدیل به گل شد. دقیقه ۸۱، ارسال امید عالیشاه با ضربه سر تماشایی مهدی عبدی همراه شد و توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.

*آفساید

کارشناس داوری فوتبال گفت که داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته اما کمک‌داور مرتکب اشتباه شد. حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: کوپال ناظمی قضاوت خیلی خوبی انجام داد و به عنوان داور وسط در تمام صحنه‌ها حاضر بود. اخطارهایی که در نیمه دوم داد کاملا صحیح بود و بدون اشتباه قضاوت کرد. تنها نکته این بازی در دقیقه 52 بود که یعقوب سخندان کمک‌داور این دیدار اشتباه کرد. مهدی عبدی با مدافع آخر ذوب آهن در یک خط قرار داشتند و گل پرسپولیس به اشتباه آفساید اعلام شد. وی در پاسخ به این سوال که در دقیقه 76 مهدی ترابی با خطا روی بازیکن ذوب آهن مستحق دریافت کارت زرد دوم بود؟ گفت: در این صحنه یک خطای معمولی رخ داد و نیازی به کارت زرد نداشت.

290599