بررسی ارائه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های متروی شیراز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه سازمان حمل‌ونقل ریلی گزارشی از پیشرفت پروژه اینترنت رایگان شهری در ایستگاه‌های قطار شهری ارائه کرده است، گفت: ظرف دو روز آینده بازدیدی میدانی از پروژه یادشده انجام خواهیم داد.
تصویر بررسی ارائه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های متروی شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، لیلا دودمان دوشنبه سوم خرداد در هفتادوششمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره نحوه اجرای پروژه هوشمندسازی در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، گفت: ضروری است سازمان مذکور گزارش کاملی از روند یادشده به کمیسیون ارائه کند.

او همچنین به ارائه گزارش در خصوص سند راهبردی سامانه اطلاعات مدیریت پروژهPMIS پرداخت که براساس آن مقرر شده معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خلاصه جامع و کاملی از مستندات سند راهبردی سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) به کمیسیون ارائه کند.

دودمان با تاکید بر اهمیت ارائه گزارش تکلیف شماره ۱۸ از تکالیف بودجه ۱۴۰۰ که به پیشرفت اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک مربوط است، گفت: در همین راستا، طی جلسه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی گزارشی از اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک را ارائه کرده‌ است که براساس آن مقرر شد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز گزارش مکتوب خود را در این خصوص به کمیسیون ارائه کند.

او خاطرنشان کرد: در زمینه احراز هویت شهروندان با هدف ارائه بهینه خدمات شهری در جلسه فوق‌العاده کمیسیون از ثبت احوال دعوت به‌عمل خواهد آمد.

عضو شورای شهر شیراز همچنین درباره بررسی گزارش عملکرد شهرداری از بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت عنوان کرد: سازمان بازرسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری موظف است گزارشی مکتوب از به‌روزترین بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت ارائه کند.

دودمان به ارائه قابلیت‌های هوشمندسازی شهر توسط مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران اشاره کرد و گفت: طی جلسه مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران گزارش کاملی از قابلیت‌ها و برنامه‌های مرکز مذکور را ارائه کرد و براساس آن سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری باید جلسه‌ای در خصوص استفاده از توانایی‌های این مرکز در باب پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری برگزار کند.

منبع:ایسنا

290464