فالدونی پرسون؛ 3 مهر ماه

در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم.
تصویر فالدونی پرسون؛ 3 مهر ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز، فال روزانه پرسون را بخوانید.

فروردین:

امروز صبح ممکن است درگیر چندین کار به طور همزمان شوید و بی قراری و عصبانیت بر کارایی شما تاثیر بگذارد. باید بسیار مراقب فعالیت ها و حرفه خود باشید، به عبارتی از اشتباهات و تاخیرات جلوگیری کنید تا رئیس تان را ناراحت نکنید.

اردیبهشت:

ممکن است امروز به دلیل همکاری سخت یکی از همکاران تان مجبور خواهید شد در فضای تنش زایی کار کنید. نظرات مختلفی در ارتباط با سرمایه گذاری خواهید داشت و باید آرامش خود را حفظ کنید. اگر مدیریت کنید بر تمام دعواها و نزاع ها جلوگیری خواهید کرد. و همه چیز به زودی به حالت نرمال باز خواهد گشت.

خرداد:

ممکن است امروز در بهترین حس و حال نباشید. از صحبت در ارتباط با مسئولیت های جدید اجتناب کنید و گرنه فقط باعث به هدر رفتن انرژی تان خواهید شد. به نظر می رسد که مستعد افسردگی و لطمه خوردن هستید. بهتر است که آرام باشید! زندگی می تواند بسیار زیبا باشد، اما نیاز است که شما آرام باشید و با آرامش به چیز هایی که می خواهید دست پیدا کنید.

تیر:

تمایل دارید که بسیار ضربتی عمل کنید. باید در هر کاری که انجام می دهید احتیاط کنید. امروز بعد از ظهر مبلغ عمده ای پول به دست می آورید. این پول می تواند جایزه ای از اخرین دستاوردهای شما باشد.

مرداد:

ممکن است مشکلات سلامتی را تجربه کنید و خسته و پر تنش باشید. باید همه چیز را برای خود آسان بگیرید. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم تجاری نمی باشد.

شهریور:

به دلیل خستگی بیش از حد سریعا عصبانی می شوید. احتمالا بخواهید که از انجام کارهایی که نیاز به تمرکز کردن دارند اجتناب کنید. زمان خوبی فقط برای انجام کارهای روزمره تان می باشد. نباید به افراد سالمند اطراف تان واکنش بیش از حد نشان دهید.

مهر:

امروز صبح ممکن است بیش از حد عصبی باشید و نتوانید خودتان را کنترل کنید. در خطر بحث های زیاد هستید. باید کارهای روزانه خود را فقط انجام دهید. به دقت رانندگی کنید! امروز ممکن است در خطر تصادف باشید

آبان:

ممکن است با یک شخص جوان در اطراف تان بحثی داشته باشید، و از کلمات خشن نیز استفاده کنید. در خطر تصادف هستید. در هنگام رانندگی مواظب کنید. از هر گونه حدس و گمان اجتناب کنید.

آذر:

علارغم مشکلاتی که دارید باید خوشبین باشید و سعی کنید که شرکای تجاری خود را متقاعد کنید. به نظر می رسد که مستعد تصادف هستید. در هر کاری که امروز انجام می دهید احتیاط کنید.

دی:

امروز صبح احساس می کنید که از همه چیز ناراضی هستید، و تمایل به دعوا کردن دارید. باید بیشتر به اعضای خانواده تان مخصوصا افراد خاص توجه کنید. همه شما با یکدیگر می توانید راه حل های خیلی خوبی را برای مشکلات مالی تان پیدا کنید.

بهمن:

ممکن است برنامه های خوبی برای خانه خود داشته باشید. امروز می توانید به حس ششم تان اطمینان کنید. امروز بعد از ظهر به صورت جزئی بیمار هستید که موقتی است. باید بیشتر به نیازهای زندگی عاطفی تان و استراحت کردن توجه کنید.

اسفند:

ممکن است به دلیل تغییر در برنامه های تان بسیار عصبی باشید. باید آرامش خود را حفظ کنید، زیرا در خطر از دست دادن رابطه با همکاران و شریک عاطفی تان هستید. بر روی مشکلات اورژانسی تمرکز کنید. بهتر است که از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید.

290398