آمریکا و غرب با وحدت نیرو‌های مسلح کشورمان شکست خوردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمریکا و سردمداران غرب با وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح شکست خورده‌اند و به عنوان یک نمونه، حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد بزرگترین شکست برای آمریکا در منطقه بود.
تصویر آمریکا و غرب با وحدت نیرو‌های مسلح کشورمان شکست خوردند

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام آجا، کیومرث حیدری در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش که در کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه ارتش و سپاه لشکر واحد الهی هستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب هیمنه دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکسته ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز آمریکا و سردمد‌اران غرب با وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح شکست خورده اند و به عنوان یک نمونه، حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بزرگترین شکست برای آمریکا در منطقه بود.

وی ولایت‌محوری، عدالت‌محوری، و شایسته‌سالاری را سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و تصریح کرد: به گواه همگان امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه ارتقاء توان رزمی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد. دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند کوچکترین تهدید آنها، در سریع‌ترین زمان ممکن بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی به همراه خواهد داشت.

حیدری اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند کوچکترین تهدیدشان، بزرگترین جواب را از جانب نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

290046