معاون فرهنگی علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

اردوی 2 روزه گروه جهادی در روستای «آویهنگ» سنندج/ ارائه 1024 خدمت پزشکی به مردم روستا

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اردوی 2 روزه گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در روستای «آویهنگ» سنندج با ارائه بیش از 1024 خدمت به مردم این روستا ارائه شد.

تصویر اردوی 2 روزه گروه جهادی در روستای «آویهنگ» سنندج/ ارائه 1024 خدمت پزشکی به مردم روستا

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدباقرخادم عرفان؛ معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در نشست خبری عنوان کرد: اردوی 2 روزه گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در روستای «آویهنگ» سنندج با ارائه بیش از 1024 خدمت به مردم این روستا ارائه شد.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در این اردوی 2 روزه خدمات متنوعی در بخش‌های پزشک عمومی، مامایی، دندانپزشکی و... به ساکنان روستای آویهنگ ارائه گردید که گفتنی است در این اردو، داروهای مورد نیاز به بیماران مذکور به صورت رایگان ارائه گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این تیم جهادی با حضور 60 جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کردستان در قالب تیم‌های مختلف همانند تیم دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه و... انجام گرفت.

خادم عرفان افزود: حضور 2 روزه جهادگران دانشگاه علوم پزشکی در روستای آویهنگ سنندج زمینه خوشحالی و دلگردمی مردم این منطقه گردید و امیدواریم که این اردوهای جهادی استمرار و نظم بیشتری در آینده داشته باشند.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بخشی از این اردو به ارائه آموزش‌های ضروری همانند آموزش درست مسواک زدن کودکان، استفاده صحیح از ماسک، استفاده به موقع و استاندارد از داروهای ارائه شده پزشکی و... اختصاص یافت.

خادم عرفان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ضمن ویزیت و تست بیماران مشکوک به کووید19 در روستای رویهنگ سنندج، بیش از 700 عدد ماسک بین ساکنین این روستا پخش گردید.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

289914