دبیر هیات بدمینتون استان زنجان خبر داد:

دعوت از سه ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی پارابدمینتون

دبیر هیات بدمینتون استان زنجان از دعوت سه نفر از بدمینتون‌بازان برتر این استان به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی پارابدمینتون، خبر داد.

تصویر دعوت از سه ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی پارابدمینتون

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غلامرضا باقری افزود: این اردو با حضور ورزشکاران نوجوان و از ۱۹ تا ۲۱ خرداد ماه امسال به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد که امید است سه ورزشکار زنجانی بتوانند در این رشته نوپا، توان و شایستگی‌های خود را در مسابقات درون اردویی نشان دهند.

وی اظهار داشت: امیررضا حسنی، علی محمدی و نوید چهران به عنوان ورزشکار منتخب زنجان به مربیگری احمد جیلو که از بازیکنان و قهرمانان سابق تیم ملی این رشته ورزشی است، راهی این اردوی انتخابی تیم ملی پارابدمینتون خواهند شد.

باقری با بیان اینکه این اردو به منظور انتخاب بازیکنان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی نوجوانان زیر ۱۵ سال که پس از پایان بیماری ویروس کرونا به احتمال بسیار در بحرین برگزار می‌شود برپا شده است، افزود: ورزش پارابدمینتون از فروردین ماه امسال /۱۴۰۰/ در زنجان راه‌اندازی شده است که این هیات در جهت جلب و جذب علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، تلاش وافر می‌کند.

دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: در زمان حاضر تعداد ۶ نفر در شهر زنجان، فعالیت خود در پارابدمینتون را آغاز کرده‌اند که امید است این رشته ورزشی در دیگر شهرستان‌های این استان نیز راه‌اندازی شود.

منبع: ایرنا

289866