فـال روزانـه پرسون

در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم.
تصویر فـال روزانـه پرسون

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدا چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. از رسیدگی به اعضای منزل غافل شده‌اید و مدتی است که به آنها کم‌توجهی می‌‌کنید. به خاطر داشته باشید گستره دامنه روابط شما با اطرافیان از خانواده آغاز می‌شود. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید روابط خود را اهل منزل را عمیق‌تر کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. در سال تولدتان افکار شک‌برانگیزی به ذهن شما خطور می‌کند. این فکرها را جدی نگیرید و اجازه ندهید هیچ چیزی سد راه شما برای رسیدن به موفقیت باشد. در ماه مرداد امسال دوستان و آشنایان بیشتر شما را تحویل می‌گیرند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. آبان و آذر امسال ماه‌های بسیار حساسی برای شماست. در این ماه‌ها اگر مواظب دخل‌و‌خرجتان نباشید، حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج خواهد شد. به صلاح شماست که در این ماه‌ها ولخرجی را کنار بگذارید و قسمتی از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. اتفاق ناگواری در دی ماه امسال انتظار شما را می‌کشد. غم به دل خود راه ندهید چرا که این اتفاق با تمامی بدی‌هایی که دارد، تجربه‌های مهمی را به کوله‌بار زندگی شما اضافه خواهد کرد. در ماه اسفند فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. سایه همای سعادت در فروردین سال آینده روی سر شما خواهد افتاد، در این ماه به دستاورد مهمی می‌رسید و دوستان و آشنایان به توانایی‌های شما پی می‌برند. اهل منزل را در این موفقیت سهیم کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین
اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید. اهمیت بیشتری به رعایت بهداشت بدهید و از پاکیزگی و تمیزی غافل نشوید.

اردیبهشت
امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی ناب و فراموش‌نشدنی خواهد کرد. غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی درمیان بگذارید.

خرداد
روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. پولی به دست‌تان می‌رسد و قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.

تیر
پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که به وی قرض داده‌اید را باز می‌گرداند. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش خواهید داد. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. اعضای خانواده نظرهای خود را به شما تحمیل می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کنید و استقلال فکری خود را به اطرافیان ثابت کنید. زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

مرداد
امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. بهتر است هرگونه عقد قرارداد کاری را به آینده موکول کنید، در غیراین‌صورت ضرر هنگفتی را در کار و تجارت خود تجربه خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید.

شهریور
انسان کینه‌جویی هستید و اجازه داده‌اید نفرت و تنفر جای عشق و محبت را در دل شما بگیرد، ادامه این رویکرد شما را به فرد انتقام‌جویی تبدیل خواهد کرد و کسی به نشست‌‌و‌برخاست با شما علاقه نشان نخواهد داد، در نتیجه از امروز کینه‌جویی را کنار بگذارید و اجازه دهید عشق و محبت، جای کینه و نفرت را در دل شما پر کند. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

مهر

فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. ناراحتی‌هایی که بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده را فراموش کنید.

آبان
روز بسیار پرکاری در پیش‌رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید. به‌ خاطر داشته باشید نگرانی‌های بی‌مورد چیزی به غیر از اضطراب و آشفتگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از همین امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و آینده‌ای بدون استرس و نگرانی را در پیش بگیرید.

آذر
روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به صلاح است که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

دی
انسان نامنظم و شلوغی هستید و ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد.

بهمن
روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد. روز را با انرژی و نشاط به پایان خواهید رساند و مشکلات شما را خسته و افسرده نخواهد کرد.

اسفند
ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

289861