معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۷۵ ساله‌ها ثبت نام کنند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir برای افراد ۷۵ سال به بالا یعنی متولدین ۱۳۲۵ و قبل از آن فعال شده است.
تصویر ۷۵ ساله‌ها ثبت نام کنند!

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر ابراهیم شکیبا افزود: افراد ۷۵ سال به بالا که تاکنون واکسینه نشده‌اند می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: طی روزهای آینده زمان و محل تزریق واکسن این رده سنی به آنها از طریق ارسال پیامک اطلاع داده خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای ورود به سامانه salamat.gov.ir نباید از فیلتر شکن استفاده کرد چون صورت استفاده از فیلتر شکن، سامانه فوق باز نخواهد شد.
وی اظهار داشت: ۳۴ مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا با همکاری استانداری و دیگر ادارات استان کرمانشاه تا آخر هفته جاری آماده خدمات دهی به مردم می‌شوند.

بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی در حال انجام است.

دکتر غلامرضا ایمانی پیش‌تر در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته بود: در اجرای واکسیناسیون کرونا جز هشت استان برتر کشور هستیم.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۱۵ مرکز برای انجام واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و هفته آینده نیز ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ایمانی یادآور شد: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات تامین شده است.

هم‌اکنون ۵۷۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و یک هزار و ۸۰۰ نفر هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فوت کرده‌اند.

289628