در ارزیابی هیات های ورزشی استان صورت گرفت؛

انتخاب تشکیلات مدیریتی رشته جودو به عنوان برترین هیات ورزشی خراسان رضوی

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی بر نقش موثر و تلاش تمامی دست اندرکاران این هیات و حمایت اهالی جودو استان در انتخاب به عنوان برترین هیات ورزشی استان تاکید کرد.
تصویر انتخاب تشکیلات مدیریتی رشته جودو به عنوان برترین هیات ورزشی خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، محمد صابرگریلی گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان خوشبختانه با اختلاف قابل توجه حدود ۵۰۰ امتیاز نسبت به دیگر هیاتهای ورزشی سطح استان به عنوان هیات برتر انتخاب شدیم.
وی افزود: این انتخاب افتخار آمیز در پی تلاشها و زحمات ارزشمند تمامی دست اندرکاران و خانواده بزرگ جودو اعم از اعضای کمیته های هیات، جودوکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در خراسان رضوی صورت گرفته است.
سرپرست هیات جودو خراسان رضوی با اشاره به عضویتش در شورای راهبردی دفاع شخصی کشور طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدارسیون جودو تصریح کرد: حضور یک نماینده از استان در این سطح که برای اولین بار اتفاق افتاده است، می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف متصور برای این رشته رزمی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی خوبی در حوزه دفاع شخصی در استان وجود دارد که امیدواریم با حضور در شورای راهبردی این رشته، بتوانیم ساز وکار و برنامه ریزی های سازنده‌ای در جهت شناسایی و تقویت استعدادها و توسعه فنی آن در خراسان رضوی داشته باشیم.

منبع:پایگاه خبری عصر توس

289362