مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان:

بانک‌ها باعث رکود شهرک علیمیرزایی دلفان شده اند

بختیار رازانی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان در نشست رسانه ها به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.
تصویر بانک‌ها باعث رکود شهرک علیمیرزایی دلفان شده اند

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، رازانی در پاسخ این سوال که با وجود تعطیلی اکثر غریب به اتفاق واحدهای شهرک صنعتی در شهرستان‌ها (به طور مثال نورآباد) چه راهکاری برای افزایش حرکت لاک‌پشتی صنعت در شهرک‌های صنعتی لرستان دارید بیان داشت:
با توجه به تملک بانک‌ها بر اکثریت واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی شهرستان‌ها علی الخصوص شهرک علیمیرزایی دلفان، با نظر به اینکه بانک‌های مالک در این شهرک‌های صنعتی هیچ انگیزه ای برای تولید ندارند اکثر این واحدها راکد و شهرک به صورت نیمه تعطیل در آمده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه مصوبه ایجاد شهرک‌های صنعتی مربوط به 15سال پیش است گفت: ما در این راستا استارت شهرک صنعتی شماره دو نورآباد را در سراب غضنفر با تملک 60 هکتار زمین و حفر چاه آب و ایجاد شبکه خط انتقال آب زده ایم و آماده واگذاری به صنعتگران خواهد شد.
ایشان ادامه دادند: اما در خصوص ناحیه صنعتی علیمیرزایی با 25 واحد صنعتی متاسفانه مجموع 17واحد، که 13واحد تحت تملک بانک‌ها و 4واحد شخصی به دلیل عدم فعالیت تعطیل شده اند ما برنامه داریم در سال جاری این واحدها تعیین تکلیف شوند.
رازانی بیان داشتند: متاسفانه از طرف برخی مالکین انگیزه ای برای تولید و راه اندازی واحد های صنعتی وجود نداره اما ما مکلفیم این موارد را تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم.

289358