آغاز چهل و چهارمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت؛

دستگیری ۲۶۰ نفر از خرده فروشان موادمخدر/ ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رای در تهران پیش بینی شده است

سردار رحیمی از دستگیری ۲۶۰ نفر از خرده فروشان در نقاط مختلف شهر تهران خبر داد و گفت: ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.
تصویر دستگیری ۲۶۰ نفر از خرده فروشان موادمخدر/ ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رای در تهران پیش بینی شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در چهل و چهارمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حضور خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با مشارکت همه کلانتری های تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف گردید. ۸۲۷ نفر سارق، مجرم و خفت گیر که در قالب باندی فعالیت می کردند، دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اشاره کرد: ۳۷ باند دستگیر و ۱۴۸ دستگاه خودرو و موتور کشف و ضبط گردید.

وی از دستگیری ۸۵ نفر از محکومین متواری که حکم قطعی برای آنها صادر شده بود و به زندان نرفته بودند خبرداد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان از اموال مسروقه کشف، ۱۱ قبضه سلاح جنگی شکاری و ۲۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۵ هزار و ۶۷۰ قلم انواع کالای قاچاق کشف شد که ارزش آن بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

سردار رحیمی با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده از خرده فروشان موادمخدر، تاکید کرد: ۲۶۰ نفر از خرده فروشان در نقاط مختلف شهر تهران دستگیر شدند. ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر هم کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر از نیروهای پلیس در ایام ثبت نام کاندیداهای انتخابات، امنیت را برقرار کردند، توضیح داد: پلیس آمادگی کامل را در برقراری نظم و امنیت در زمان انتخابات و نیز تبلیغات نامزدها دارد.

سردار رحیمی گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رای در تهران پیش بینی و امنیت آن برقرار است و نحوه تبلیغات در انتخابات بر عهده ستاد ملی کرونا می باشد.
گزارش ساراپیرانه

289271