در طرح اقتدار صورت گرفت؛

دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی

سردار رحیمی از دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی خبر داد و بیان داشت: این باند اقدام به توهین، فحاشی و اختلال در نظم و امنیت کرده و دستگیر شدند.
تصویر دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی

به گزارش سایت خبری پرسون، صبح امروز سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس پیشگیری پایتخت در حضور خبرنگاران، اظهارداشت: در اولین مرحله از طرح اقتدار سال جاری، ۱۱۷ محله، پارک، تفرجگاه، باشگاه بدنسازی و سفره خانه پاکسازی شد و به ۱۱۸ پرونده رفتارهای اوباش گرانه هم رسیدگی شد.

وی با اشاره به رسیدگی به ۸۶ پرونده شرارت، درگیری و عربده کشی، ادامه داد: به ۱۹ فقره پرونده مزاحمین نوامیس پارک و ۴ فقره مشروبات الکلی و موادمخدر رسیدگی شد. ۲۱۷ نفر اراذل، عاملین مزاحمین نوامیس، توزیع کنندگان مشروبات الکلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: بالغ بر ۱۰۹ قبضه سلاح جنگی شکاری و شبه سلاح و ۱۶۳ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما اصناف هستند، گفت: ۵۳ واحد صنفی که در بحث شرارت، درگیری و اراذل اوباش بودند، پلمپ شدند.

وی از دستگیری عاملان تیراندازی در شهرک ولیعصر و یافت آباد خبر داد و گفت: این باند اقدام مجرمانه در ضرب و جرح مردم و تخریب خودرو داشتند‌. بعد از این اقدامات به چالوس متواری شدند، ۱۳ فشنگ و ۲ عدد کلت کمری کشف نیز شد.

سردار رحیمی از دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی خبر داد و بیان داشت: این باند اقدام به توهین، فحاشی و اختلال در نظم و امنیت کرده که دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تاکیدکرد: ۲ گروه از اراذل و اوباش خاک سفید که تکرار جرم و تخلف داشتند و در آخرین اقدامشان بسیاری از خودرو و اموال را تخریب می کردند شناسایی و همراه تعدادی سلاح سرد دستگیر شدند.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام

289228