روابط عمومی و تحقق شعار سال

قائم مقام مدیر عامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادداشتی را منتشر کرد.
تصویر روابط عمومی و تحقق شعار سال

به گزارش سایت خبری پرسون، صنعت بیمه کشور با پوشش و حمایت از سرمایه های ملی در مقابل ریسک ها و خطرات، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد. با روشنگری مستمر مدیران سازمانها و بنگاه های اقتصادی و عموم جامعه نسبت به خطرات و ریسک های مرتبط و تاثیر در اندیشه صاحبان ریسک و ایجاد باور در ضرورت تامین پوشش جهت ریسک ها و خطرات، موانع ذهنی دست اندرکاران تولید در حوزه صنایع و اقتصاد و سرمایه های ملی رفع می گردد که حاصل آن رشد اقتصادی و شکوفایی تولید خواهد بود.

شرکت بیمه آرمان مصمم است با اجرای این مهم که از طریق حذف موانع ذهنی ناشی از خطرات و ریسک های تولید محقق میگردد، نقش خود را در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ایفا نماید.

نهاد روابط عمومی از اجزاء و عناصر اصلی ارتباطات است که در ایجاد بسترهای ذهنی و عینی نقش بسزایی دارد و در صنعت بیمه نیز با ایفا کارکرد های اطلاع رسانی، ایجاد و حفظ ارتباط دوسویه و تفاهم متقابل بین شبکه فروش و بیمه گزاران به رشد و توسعه سازمان در محیط ودر راه رسیدن به اهداف و استراتژی های آن کمک می کند و همچنین می تواند از طریق ارتباطات ماهیتی خود، برای تمام جریان های اقتصادی و تولیدی، فرهنگ سازی آشنایی با رسیک ها و خطرات بنیادی را ایجاد نماید.

نفوذ در اذهان مدیران سرمایه های کشور به منظور شناساندن خطرات و ریسک های موجود به عهده حوزه های روابط عمومی و ارتباطات صنعت بیمه است.که در سال های اخیر نیز این رسالت به خوبی انجام شده است.

بر خود لازم می دانم در این موسم که بهانه ای برای ارج نهادن به تلاش های رسانه و فعالان عرصه روابط عمومی است، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده توفیق بیشتر اصحاب این حوزه را آرزو نمایم که به حق موفق نیز بوده اند.

ابوطالب قره چماقلو

قائم مقام مدیر عامل

289181