معاون اجتماعی پلیس استان همدان:

درگیری با اسلحه شکاری

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: صبح امروز در خیابان پاسداران همدان یک مغازه دار با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
تصویر درگیری با اسلحه شکاری

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان اظهار کرد: امروز در خیابان پاسداران دو سر نشین یک دستگاه موتور سیکلت با اسلحه شکاری وینچستر یک مغازه دار را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۱ صبح امروز دو سر نشین یک دستگاه موتور سیکلت با اسلحه شکاری به طرف یک کارشناس مشاور املاک در خیابان پاسداران شلیک کردند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان بیان کرد: شاهدان صحنه اظهار کردند فردی با یک اسلحه شکاری به طرف یکی از کاسبان محل شلیک کرده و فرد مجروح اقدام به فرار کرد؛ پس از حدود ۴ متر ضارب مجددا اقدام به شلیک کرده و با زمین خوردن فرد و شلوغ شدن صحنه، ضاربان صحنه را ترک کردند.

بشری اضافه کرد: دقایقی بعد با حضور پلیس و آمبولانس در محل فرد مجروح به بیمارستان منتقل شدند و شاهدان می گویند حال او فعلا مناسب است و برای خارج کردن گلوله از پا‌های وی راهی اتاق عمل شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه این دو فرد که برادر بودند سابقه محکومیت دارند گفت: طبق اظهارات مضروب، اختلافات شخصی عامل وقوع این اتفاق بوده است.

بشری گفت: در حال حاضر تحقیقات از سوی پلیس در حال انجام است و بعد از دستگیری متهمان به صورت دقیق می‌توان علت این اتفاق را بررسی و مطرح کرد.

289112