سرپرست معاونت ورزش استان زنجان:

ستاد بازی‌های آسیایی به میدان می‌آید

امانی از انتصاب دبیر و اعضای ستاد باز‌ی‌های آسیایی و پارا آسیایی ۲۰۲۲ چین طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان زنجان خبر داد.

تصویر ستاد بازی‌های آسیایی به میدان می‌آید

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، غفار امانی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز به کار ستاد بازی‌های آسیایی در زنجان خبر داد و گفت: دبیر و اعضای ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین در زنجان، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان منصوب شدند.

او افزود: این مسابقات در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

امانی ادامه داد: علی خلیلی به عنوان رئیس ستاد، غفار امانی نایب رئیس و محمدعلی حمزه پور به عنوان دبیر، مسئولیت اجرایی ستاد را بر عهده خواهند داشت.

او گفت: خانم کاظمی معاون ورزش بانوان، مرادخانی مربی قایقرانی، محسن محمد سیفی قهرمان بازی‌های آسیایی رشته ووشو و مهدی سهرابی مدال آور چندین دوره از مسابقات آسیایی نیز اعضای ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین در زنجان هستند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با توجه به پتانسیل بالای استان زنجان تشکیل این ستاد به عنوان اولین ستاد استانی و هم‌فکری و برنامه‌ریزی مناسب باعث حضور پر تعداد و پرقدرت ورزشکاران و مربیان زنجانی در باز‌ی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

288979