دستگیری ضارب اصلی درگیری در یکی از روستاهای گلستان

فرمانده انتظامی گلستان اعلام کرد که چهارمین فرد از عوامل درگیری روز جمعه گذشته در یکی از روستاهای شرق استان دستگیر شد. طبق تصاویر دریافتی این فرد ضارب اصلی راننده خودرو نیسان بوده است.
تصویر دستگیری ضارب اصلی درگیری در یکی از روستاهای گلستان

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، مطابق اعلام معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز دوشنبه در این زمینه اظهار داشت که عوامل انتظامی شهرستان گرگان ضارب اصلی این درگیری را ساعاتی قبل در یک عملیات تعقیب و مراقبت ویژه، دستگیر کردند.

وی با یادآوری اینکه پیش از دستگیری این فرد، سه نفر دیگر از عوامل درگیری در ساعات اولیه شناسایی و طی ۲ روز گذشته دستگیر شدند، افزود: تلاش برای دستگیری متهم پنجم، آخرین عامل این پرونده ادامه دارد.

سردار فاضل دادگر اضافه کرد: مطابق تصاویر دریافتی متهم در روز حادثه با تبری که در دست داشت، ضربه محکمی بر سر راننده نیسان وانت که پدر خانواده بود، وارد کرد.

فرمانده انتظامی گلستان بابیان اینکه عوامل درگیری که تاکنون دستگیر شده‌اند، جهت تحقیقات بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی هرگز به اراذل و اوباش اجازه جولان در سطح استان نخواهد داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این حادثه گفت: در این درگیری سه عضو یک خانواده که در مسیر بازگشت از محل امامزاده و جنگل روستای قرن‌آباد بودند، مصدوم شدند.

سردار فاضل دادگر افزود: ۲ نفر از مصدومان پس از یک شب بستری در بیمارستان مرخص شدند و فرد سوم که به‌شدت از ناحیه سر آسیب دیده و ۲۴ ساعت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود اکنون با بهبود وضعیت عمومی به قسمت عمومی بیمارستان منتقل شده است.

همچنین ساعاتی پس از انتشار فیلم حادثه، دادستان عمومی و انقلاب گرگان دستور تعقیب و دستگیری متهمان درگیری خشونت‌بار عصر جمعه در روستای قرن‌آباد را صادر کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی امروز نیز از متهم پنجم این حادثه درخواست کرد تا هرچه زودتر خود را به پلیس معرفی کند در غیر این صورت و دستگیری توسط عوامل انتظامی، پرونده‌اش سنگین‌تر خواهد شد.

وی یادآور شد: پرونده این درگیری همان شب حادثه تشکیل شد اما خانواده مصدومان دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت برای طرح شکایت به دادسرا مراجعه و اظهارات خود را ثبت کردند.

حجت الاسلام سیدحسینی هشدار داد که اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند، بدانند که برخورد با آنها سخت‌گیرانه است و راه‌گریزی از مجازات نخواهند داشت.

به گفته وی، ویدئوی حمله تعدادی از اراذل به اعضای این خانواده در شبکه‌های اجتماعی منتشر و افکار عمومی را جریحه دار کرد.

منبع:ایرنا

288962