رونمایی سونی از رنگ های جدید کنترلر Dreamy PS5

شرکت سونی از رنگ‌های جدید کنترلرهای خود که برگرفته از کهکشان است، رونمایی کرد.

تصویر رونمایی سونی از رنگ های جدید کنترلر Dreamy PS5

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که گفته شده بود، شرکت سونی از دو رنگ کنترلر جدید DualSense رویایی خبر داده است و به نظر خیره کننده می‌رسند. دو رنگ Midnight Black و Cosmic Red به پد لمسی سفید و مشکی موجود می‌پیوندند و تاریخ انتشار جهانی آن برای ماه آینده برنامه ریزی شده است. رنگ Midnight Black دارای دو سایه کاملاً متفاوت سیاه با جزئیات خاکستری روشن است تا نحوه مشاهده فضا در آسمان شب را منعکس کند، و Cosmic Red یک طراحی چشمگیر سیاه و قرمز با الهام از سایه‌های زنده و منحصر به فرد قرمز در سراسر جهان ارائه می‌دهد. پیش سفارش‌ها در ایالت متحده با PS Direct با تاریخ عرضه یازدهم ژوئن پیوست شده است. تاریخ انتشار در انگلیس ۱۸ ژوئن است. طبق گفته سازنده، تاریخ بسته به منطقه و خرده فروش اندکی تغییر می‌کند.

دارندگان سیستم عامل از این رنگ‌های جدید واقعاً معامله بزرگی کرده اند، احتمالاً می‌دانند که چه مقدار پول به دست خواهند آورد و از طراحان لئو کاردوزو و ساتوشی آویاگی دعوت کرده اند که جزئیات بیشتری را ارائه دهند. همچنین ما می‌خواستیم کنترلر اصلی بی سیم DualSense و کنسول PS۵ رنگ‌های جدید کنترل کننده مکمل یکدیگر باشند، بنابراین ما رنگ‌ها را در مورد موضوع" کهکشان "طراحی کردیم.

طراحی رنگ‌های کنترلر

آویاگی افزود: "هر دو رنگ سیاه نیمه شب و قرمز کیهانی دارای یک رنگ آبی ظریف هستند که سایه‌های منحصر به فرد قرمز و سیاه را تولید می‌کند. یک رنگ آبی نیز در رنگ‌های اصلی کنترل کننده بی سیم DualSense وجود دارد، بنابراین هر سه رنگ به خوبی مکمل یکدیگر هستند. رنگ و جزئیات دکمه کنترل کننده متناسب با رنگ‌های جدید نیز طراحی شده است. "

288956