اقرار یک مقام پیشین صهیونیست به ناتوانی این رژیم در برابر ایران

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو به ویژه در شرایط کنونی گفت: اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس اینگونه است، در مقابل ایران و حزب‌الله چگونه خواهد بود؟
تصویر اقرار یک مقام پیشین صهیونیست به ناتوانی این رژیم در برابر ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت که هیچ کابینه ای تاکنون این‌قدر ضعیف نبوده است.

وی در ادامه آغاز جنگ با فلسطینیان را غیر ضروری توصیف کرد و گفت: اکنون باید این سوال را مطرح کرد که هدف راهبردی از وقوع این جنگ چیست؟ هدف راهبردی از این دور از درگیری ها ارتقای موقعیت نتانیاهو در میان مردم اسرائیل است. هیچ کابینه ای تاکنون در اسرائیل تا این حد ضعیف عمل نکرده است.

لیبرمن با ادعای اینکه حماس آغازگر این جنگ بوده است، افزود: حماس برای اولین بار یک جبهه علیه ما در داخل اسرائیل ایجاد کرده است. حماس اکنون به طور کامل کنترل فلسطین را به دست گرفته است.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشت: از ابتدا هم نیازی به جنگ نبود، چراکه اکنون جهان این سوال را می پرسد که اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس به این صورت است، شرایط آن مقابل ایران و حزب‌الله چگونه خواهد بود؟

رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزهای اخیر با بمباران بخش هایی از نوار غزه جان ده ها غیرنظامی فلسطینی، شامل زنان و کودکان را گرفته است.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه همزمان با فرارسیدن سالروز یوم‌النکبة (روز تاسیس رژیم صهیونیستی) بیانیه ای منتشر و در آن تصریح کرد: فلسطین مقاوم و عزیز اکنون با دور جدیدی از جنایتهای بی‌شرمانه رژیم‌ غاصب صهیونیستی روبرو بوده و در خون و قیام است.

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران همچنین با محکوم نمودن شدید جنایات اخیر صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین، از دولتها و سازمان‌های بین المللی خواست به وظیفه خود در راستای پایان اشغال و مقابله با تداوم جنایات و تجاوزات صهیونیستها عمل نمایند.

288811