آغاز واکسیناسیون 400 نفر از پاکبانان بوشهری

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند این سازمان خبر داد.
تصویر آغاز واکسیناسیون 400 نفر از پاکبانان بوشهری

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، مسعود غلامزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از هفته گذشته کار واکسیناسیون علیه کرونا برای ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند، به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله‌ها در معرض تهدید ابتلاء به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و طی یک برنامه زمان‌بندی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بر علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طی یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان بر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند اما سعی شده که ابتدا افراد مسن‌تر واکسن کرونا دریافت کنند.

غلامزاده ادامه داد: با آموزش‌های لازم به پاکبانان، از آنها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا، به مانند گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش در حین کار استفاده کنند.

وی عنوان کرد: لیستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیمی در طی ۲۴ ساعت با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر خاطرنشان کرد: سعی ما این است که با نظارت بهینه، غیر از این افراد، احدی از سهمیه واکسن کرونا استفاده نکند.

منبع:مهر

288774