با اعتبار 190 میلیاردی محقق شد:

افتتاح اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت در کردستان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: مجتمع گردشگری حوزه سلامت کردستان که جزو اولین مورد از این مجتمع‌ در این استان است به علت برخی از مشکلات دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده، به بهره‌برداری رسید.

تصویر افتتاح اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت در کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، یعقوب گویلیان؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان امروز در بازدید از اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت در این استان در گفتگو با اصحاب رسانه بیان داشت: مجتمع گردشگری حوزه سلامت کردستان که جزو اولین مورد از این مجتمع‌ در این استان است به علت برخی از مشکلات دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده، به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: با برطرف شدن مشکلات پیش روی این مجتمع، ان‌شاء الله مراسم بهره‌برداری رسمی آن خردادماه سالجاری برگزار می‌گردد.

گویلیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای تاسیس این مجتمع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده‌است که این اعتبار از طریق بانکهای عامل استان کردستان به صورت پرداخت تسهیلات صورت جذب شده است.

وی ادامه داد: این طرح دارای بخش‌های بسیار متنوعی همانند «سولاریم»، «ماساژدرمانی»، «هیپوتراپی» و... می‌باشد که با افتتاح این مجموعه می‌توانیم زمینه اشتغال مستقیم را برای بیش از 30 نفر مهیا کنیم.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کردستان به علت موقیعت ویژه‌ای که دارد در بحث گردشگری پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد، لذا میراث فرهنگی این استان تمام توان خود را روی این مورد متمرکز کرده است بنابراین اولین قدم در این مسیر برطرف کردن معضلات پیش روی حوزه گردشگری در این خطه است.

گویلیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های این‌چنینی در کردستان زمینه اشتغال پایدار و نیز ورود گردشگران داخلی و خارجی به این استان را مهیا می‌سازد.

اردلان رضایی مطلق ـ استان کردستان

288769