مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد:

توزیع ۳۶ هزار بسته معیشتی میان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از توزیع ۳۶ هزار و ۳۳۹ بسته سبد غذایی به ارزش بالغ بر ۱۰۵میلیارد ریال میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر در استان خبر داد.

تصویر توزیع ۳۶ هزار بسته معیشتی میان مددجویان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، هدایت صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۳۶ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند با رعایت عزت‌نفس و کرامت انسانی آن‌ها توزیع‌ شد.
وی اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند شکر و سایر نیازهای نیازمندان بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های اهدایی به خانواده‌ها به‌طور میانگین بین سه تا پنج میلیون ریال برآورد شد.

صفری با بیان اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی علاوه بر ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری گره کوچکی از مشکلات مددجویان عزیز نیز حل می‌شود، افزود: تمامی خانواده‌های تحت حمایت از بسته‌های معیشتی بهره‌مند و حداقل یک بار بسته معیشتی را دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در این طرح معنوی که خیر کثیر است مشارکت کنند.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت‌بگیر و غیر کمک معیشت‌بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

288758