مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی:

روابط عمومی عامل اصلی پیوند و تعامل سازمان و مخاطبان است

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی از برگزاری همایش مجازی روز جهانی ارتباطات روابط عمومی با عنوان: "رسانه ها و روابط عمومی ها" در ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.
تصویر روابط عمومی عامل اصلی پیوند و تعامل سازمان و مخاطبان است

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، علی بیانی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و دبیر اجرایی همایش مجازی " رسانه ها و روابط عمومی ها" در گفتگویی با حوزه ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی، خاطرنشان کرد: در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به فعالان عرصه روابط عمومی های کشور بر آن شدیم با همکاری دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با هدف ضرورت شناخت و همچنین نیاز سنجی مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی همگام با سایر نهادهای کشور اولین همایش مجازی رسانه ها و روابط عمومی ها را با "شعار؛ روابط عمومی؛ تعامل، حمایت و مانع زدایی"، با حضور استادان و پیش کسوتان ارتباطات و روابط عمومی کشور برگزار نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی یکی از دانشکده های توانمند و مطرح علوم ارتباطات و رسانه در کشور است، تصریح کرد: ما با داشتن استادان و پیش کسوتان، دانشجویان علاقمند عرصه ارتباطات و رسانه و همچنین فعالان اداره کل روابط عمومی واحد تهران مرکزی که از سرمایه های علمی و انسانی کشور و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شوند، می توانیم در روابط عمومی واحد تهران مرکزی کارهای بزرگتر و در سطح گسترده تری در این راستا انجام دهیم .

بیانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی عامل اصلی تعامل و پیوند سازمان و مخاطبان است، افزود: من معتقدم که باید از توانمندی اساتید و دانشجویان حوزه ارتباطات و رسانه با هدف تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی بهره ببریم.

لذا در اولین گام از حمایت ارزشمند پیش کسوتان و استادان معزز دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه برخوردار شدیم که منجر به برگزاری این همایش در مدت زمان بسیار کوتاه شد.

این اتفاق موجب خرسندی من و همکارانم در روابط عمومی واحد تهران مرکزی می باشد و شروع این همکاری را به فال نیک میگیریم برای ادامه همکاری های گسترده تر در سطح دانشگاه و کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نهادینه سازی اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ایران.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاسی به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری با عنوان: تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، تصریح کرد: از ابتدای سال با نگاهی نو در ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه توام با حمایت و رفع موانع در کنار مخاطبین درون سازمانی خود به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان در جهت رفع مشکلاتی که در شرایط فعلی کشور به خاطر ویروس کرونا وجود دارد حضور داشته باشیم.

لذا برگزاری این همایش نیز در راستای تعامل و شناسایی نقاط قوت و افزایش توانمندی دست اندکاران روابط عمومی های کشور بویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ضرورت داشت.

288650