توقیف محموله مواد مخدر در آزادگان/ جاسازی 163 کیلو تریاک در بار خرما

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند سه نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

تصویر توقیف محموله مواد مخدر در آزادگان/  جاسازی 163 کیلو تریاک در بار خرما

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند 3 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط اعضای باند 3 نفره سوداگران مرگ در پوشش محموله خرما با استفاده از یک دستگاه کامیونت با خبر شدند.

وی گفت: تردد متهمان تحت کنترل ماموران عملیات ویژه قرار گرفته و مأموران موفق شدند خودروی متهمان را در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این رابطه هر 3 متهم دستگیر و خودرو توقیف شد، اعلام کرد: در بازرسی از خودروی متهمان 163 کیلو و 750گرم تریاک که در بین بار خرما جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به تلاش و هوشمندی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، خاطرنشان کرد: تامین امنیت و مبارزه با مخلان نظم عمومی از وظایف ذاتی پلیس بوده و مشارکت شهروندان در اطلاع رسانی به موقع و معرفی نقاط آلوده می تواند نقش موثری در پاک سازی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر داشته باشد.

منبع: فارس

288624