سرمربی کشتی ساحلی ایران:

مسابقات قهرمانی در زنجان برگزار نمی‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد در زنجان برگزار شود اما به صلاحدید، زمان و مکان آن تغییر کرد.

تصویر مسابقات قهرمانی در زنجان برگزار نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمد نادری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در امر برگزاری این مسابقات مشکل و خلل ایجاد کرده است، افزود: قبلا نیز قرار بود این مسابقات اواخر فروردین ماه امسال در زنجان برگزار شود که دریافت مجوز برگزاری آن از ستاد مدیریت کرونا استان زنجان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی میسر واقع نشد.

وی اظهار داشت: در نهایت تصمیم بر این شد که این پیکارها از دوم تا چهارم تیر ماه امسال به میزبانی استان گیلان و در مجموعه ورزشی مرحوم قایقران "بندر انزلی" و با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نادری افزود: این رقابت‌ها در ۱۲ وزن مختلف و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با هدف انتخاب برترین ها به منظور راهیابی به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران، گفت: مسابقات هر رده سنی در چهار وزن مختلف برگزار خواهد شد و استان‌های شرکت‌کننده می توانند در هر وزن با یک ورزشکار (در مجموع ۱۲ نفر) حاضر شوند.

منبع: ایرنا

288522