پامپ آلتکوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای حفظ حمایت 50 هزار دلار

در حالی که ADA ، MATIC و آلت کوین های کلاهبردار بزرگ سودهای دو رقمی را تحقق می بخشند، قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در تلاش برای حفظ حمایت 50000 دلار است زیرا کیف پول های نهنگ های دارای حداقل 1000 بیت کوین در مقایسه با ماه قبل 4.7٪ کاهش یافته است، که نشان دهنده تمایل به کسب سود از دارایی های دیگر است.

تصویر پامپ آلتکوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای حفظ حمایت 50 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد در حالی که بهبودی در وضعیت بیت کوین دیده نمی شود، تقاضا برای اتریوم منجر به رشد 18 درصدی آن شد و توانست در 14 می(24 اردیبهشت) به بالاترین سطح قیمت 4173 دلار برسد.

داده های Glassnode نشان می دهد که کیف پول هایی که حداقل 32 اتریوم نگه داشته اند در ماه های اخیر به طور مداوم کاهش یافته اند و حاکی از آن است که افراد کمتری علاقه مند به “اعتبار سنجی کامل” برای زنجیره بلوک اثبات سهام آینده شبکه هستند.

درمورد اینکه آیا بازار به طور رسمی یک دوره آلت سیزن را تجربه می کند یا نه، یکی از ویژگی های آن تمرکز مجدد معامله گران در بازار آلتکوین ها و معامله کمتر بیت کوین است که منجر به کاهش سلطه بیت کوین می شود.

یکی از ستاره های بزرگ 2021 پالیگان (MATIC) است که طی 24 ساعت گذشته 60٪ افزایش قیمت داشته است و به بالاترین رکورد 1.75 دلار رسیده است.

پروژه دیگری که قیمت آن در 13 می(23 اردیبهشت) 45 درصد رشد داشت، آی اکسز آر اِل سی (RLC) است، یک شبکه محاسبات ابری غیرمتمرکز که در اوایل هفته پس از اعلام Coinbase برای لیست نمودن این توکن، به شدت افزایش یافت.

از دیگر عملکردهای قابل توجه می توان به افزایش 80 درصدی قیمت Ergo (ERG) و افزایش 48 درصدی قیمت Sora (XOR) اشاره کرد که قیمت این توکن را به بالای 800 دلار رساند.

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 2.307 تریلیون دلار و میزان سلطه بیت کوین 40.3٪ است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

288520