سعید مهری عنوان کرد؛

ما به دنبال برد دربی هستیم و امیدوارم نتیجه بگیریم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خستگی لیگ قهرمانان آسیا طبیعی بود مقابل ذوب‌آهن زود گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم، ان‌شاءالله در دربی جبران می‌کنیم.
تصویر ما به دنبال برد دربی هستیم و امیدوارم نتیجه بگیریم

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اولین تجربه‌اش در دربی تهران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: دربی یک بازی حساس برای هر دو تیم است. برای من هم اولین تجربه است حس خیلی خوبی دارم و ان‌شاءالله نتیجه خوبی بگیریم. دربی شرایط خاص خودش را دارد با همه بازی‌ها فرق می‌کند ما به دنبال برد هستیم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

*صددرصد هم آمادگی لازم و هم اعتماد به نفسش را دارم، اگر کادر فنی صلاح دانست در خدمت تیم هستم. حضورم در ترکیب ثابت نظر کادر فنی است.

*بازی‌های ما را در لیگ قهرمانان آسیا دیدید. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. تیمی خیلی هجومی داشتیم و به امید خدا نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

*قهرمانی استقلال در لیگ برتر؟ فعلاً ۱۰ هفته مانده است و امیدوار هستیم. ان‌شاءالله از این بازی استارت بردهایمان را بزنیم.

*باخت به ذوب‌آهن؟ از نظر تاکتیکی مشکلی نداشتیم همان تیمی بودیم که از آسیا آمدیم، ولی خستگی تورنمنت طبیعی بود خیلی زود گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم ان‌شاءالله جبران می‌کنیم.

*نقش کمالوند در نتایج آسیایی استقلال؟ فراز کمالوند مربی بزرگی است او ۲۰ سال مربیگری کرده است نقش فنی مهمی در تیم داشت، اما این رفتن و آمدن‌ها به ما مربوط نیست ما بازیکن هستیم و وظیفه داریم تمرین و بازی کنیم.

288286