مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

با ۷۵ تن از خانواده ایثارگران دیدار به عمل آمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه‌های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت.
تصویر با ۷۵ تن از خانواده ایثارگران دیدار به عمل آمد

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان مازنداران به بررسی مهمترین مسائل و مشکلات مختلف خدمت‌رسانی، اشتغال، درمان، حقوقی، آموزش، تسهیلات مسکن، حق پرستاری و برقراری معیشت پرداخت و با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد، یادآور شد: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب می‌شود.


وی با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات گفت: در بحث خدمت‌رسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران عزیز معطوف شده است و بدنبال یک خدمت اثربخش با کیفیت خوب و در خور شأن برای این قشر گرانقدر در بنیاد هستیم.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور خدمت سریع و به موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگر، شفافیت در امور، صداقت در گفتار و احترام و برخورد خوب را از اهداف مهم ملاقات عمومی در بنیاد مازندران دانست و بیان کرد: هر خدمتی که برای خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران انجام دهیم در برابر عظمت آنان ناچیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه‌های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت. دیدار عمومی با ایثارگران از ابتدای سال جاری در سه‌شنبه‌های هر هفته در اداره کل و ۲۲ شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به قوت خود باقی است.

منبع:ایسنا

288229