میزان رضایتمندی مردم از ویژه برنامه های پلیس در ایام نوروز

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا به تشریح ویژه برنامه های پلیس در ایام نوروز 1400 و همچنین میزان رضایتمندی مردم از برنامه های پخش شده در صدا و سیما پرداخت.
تصویر میزان رضایتمندی مردم از ویژه برنامه های پلیس در ایام نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ سید احمد خسروی به تشریح ویژه برنامه های پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۰ و رضایتمندی مردم از برنامه ها پرداخت و گفت: در ایام نوروز برنامه هایی از جمله سلام و دوراهی از شبکه دو سیما، فرهنگ ترافیک از شبکه سه، باخط شو از شبکه پنج و برنامه فرهنگ، نشاط و امنیت نیز از رادیو فرهنگ در راستای افزایش آگاهی مردم از عملکرد پلیس در این ایام و دیگر خدمت رسانی این نیرو پخش شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته رضایتمندی مردم از پخش برنامه های فوق درصد بالایی را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: در بین ویژه برنامه های پلیس در نوروز، برنامه "دوراهی" از شبکه دو و برنامه "فرهنگ ترافیک" از شبکه سه میزان جذابیت بیشتری را برای مخاطبان داشته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا همچنین به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور نیروی انتظامی بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و با به کارگیری تمامی ظرفیت ها در راستای برقراری نظم و کنترل تردد بین شهری و درون شهری پای کار بود، برنامه هایی که در این ایام در رسانه ملی پخش شد نیز گواه بر این ادعا بود که نیروهای خدوم پلیس جان برکف در تمامی صحنه ها برای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه حضور دارند.

سرهنگ خسروی در پایان از همکاری مطلوب مردم و شرکت در نظرسنجی ها و همچنین رسانه ملی و خبرگزاری ها در انعکاس مطلوب عملکرد و رشادت های پلیس تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

انتهای پیام/

288072