دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص استان زنجان:

5 ورزشکار برای رقابت‌های جهانی پیوند اعضا آمریکا آماده می‌شوند

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، از آماده شدن پنج نفر از ورزشکاران پیوند عضو این استان برای شرکت در مسابقات جهانی پیوند اعضا ۲۰۲۱ آمریکا، خبر داد.

تصویر 5 ورزشکار برای رقابت‌های جهانی پیوند اعضا آمریکا آماده می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، رقیه کامران، افزود: این رقابت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها، به صورت آنلاین بوده و زمان برگزاری آن نیز از ۷ تا ۱۵ خرداد ماه امسال خواهد بود.

وی، اظهار داشت: نعمت بابایی پور و بهروز به‌آوری از شهرستان ابهر در رشته دوچرخه‌سواری، عباس محمودی از شهرستان ایجرود در رشته دو و میدانی و دلبر حضرتی و زهرا ملکی نیز از شهرستان زنجان در رشته پیاده‌روی سرعت، در رقابت‌های جهانی پیوند اعضا آمریکا شرکت می‌کنند.

کامران با بیان اینکه این پنج ورزشکار ملی پوش زنجانی که پیوند کلیه هستند خود را برای شرکت در این مسابقات آماده می‌کنند، افزود: مسابقات به صورت انفرادی و به مسافت پنج کیلومتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت ها که پارسال (۹۹) انتخاب و معرفی شده اند، ویدئوهای خود را به فدراسیون ارسال خواهند کرد که هنوز بخشنامه به دست ما نرسیده است.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، گفت: فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا ایران نیز ویدئوهای ارسالی ورزشکاران را به منظور داوری به آمریکا خواهند فرستاد.

منبع: ایرنا

287902