تقوی:

سند ملی ازدواج دانشگاهیان نتایج بزرگی خواهد داشت

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: سند ملی ازدواج و خانواده سندی بزرگ است.

تصویر سند ملی ازدواج دانشگاهیان نتایج بزرگی خواهد داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، آئین رونمایی از جشنواره آموزشی خانواده تا همیشه با هدف توانمد سازی خانواده‌ها در بحران کرونا امروز به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مرتضی فاضلی مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار شد.

تقوی گفت: خانواده و آموزش‌های مورد نیاز آن جز اولویت‌های اصلی برنامه‌های فرهنگی باید قرار بگیرد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: کرونا همه دنیا را با چالش عظیمی مواجه کرد و به ما فهماند که باید روش‌های جدیدی را یاد بگیریم تا مشکلات خود را حل کنیم و نمی‌توانیم با راه کار‌های قدیمی اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گفته‌ی این مقام مسئول، حوزه خانواده در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از اداره به مدیریت تبدیل شده و معاونت فرهنگی در کنار مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان همانند دو بال در کنار هم در حرکتند تا این مسائل به پیش برده شود.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: سند ملی ازدواج و خانواده سندی بزرگ است و موافقت اولیه با آن در شورای اسلامی شدن تصویب شد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مسئول شده تا طرح نهایی را تنظیم کند و با این طرح تمام مجموعه‌های تاثیر گذار در حوزه خانواده در کنار هم قرار می‌گیرند و کار‌های شاخصی را انجام خواهند داد.

تقوی اظهار کرد: در بحث آموزش‌های مهارتی باید بیشتر تلاش کنیم. برای داشتن زندگی خوب به آموزش‌های زیادی نیازمند هستیم. در حوزه خانواده که امر بسیار مهمی است قوانین مدونی نداریم، ولی در سطح جامعه با مشکلات زائدی در حوزه خانواده مواجه هستیم و عمده مشکل ما این است که در آموزش‌ها مخصوصا آموزش‌های مهارتی دچار ضعف هستیم.

287811