اعلام محدودیت‌های ترافیکی عیدفطر در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در استان را اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
تصویر اعلام محدودیت‌های ترافیکی عیدفطر در خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس از هموطنان درخواست می‌شود حتماً به مقررات ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جداً خودداری کنند تا شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: به طور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت.

رضایی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همجنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قیبل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده است که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی هستند.

رضایی یادآور شد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

287721